6.6. Ikäihmiset keskiöön 100-vuotiaassa Suomessa

EKL Tiedote 6.6.2017
Julkaisuvapaa heti

Ikäihmiset keskiöön 100-vuotiaassa Suomessa

Maamme eläkkeensaajien ja ikäihmisten asioiden valppaana edunvalvojana tunnettu Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry pitää liittokokouksensa 14.–15. kesäkuuta Lappeenrannassa. Kokouspaikkana toimii Holiday Club Saimaa.

Liiton pitkäaikaisen puheenjohtaja Matti Hellstenin siirtyessä viettämään ansaittuja eläkepäiviä yksi liittokokouksen merkittävimmistä päätöksistä on hänen seuraajansa valinta.

Henkilövalintojen lisäksi ohjelmassa ovat seuraavan, neljävuotiseksi esitettävän, liittokokouskauden tavoitteet ja suunnitelmat. Kokousväkeä tulee varmasti keskusteluttamaan mm. eläkeläisköyhyyden nujertaminen maassamme, ikäihmistemme mukana pitäminen digitalisaatiokehityksessä sekä kunnallisten vanhusneuvostojen toiminnan turvaaminen ja niiden saaminen myös uusiin tuleviin maakuntiin.

Liiton johto on median tavattavissa ennen liittokokouksen alkua keskiviikkona 14.6. klo 10–13 Holiday Club Saimaalla. Yhteydenotot haastattelun sopimiseksi:

johdon assistentti Birgitta Kuittinen
birgitta.kuittinen@elakkeensaajat.fi